



Kategorie
Producent
Dostępność
Cena
Części silnika Seicento w naszej ofercie
Dysponujemy pełnym wyborem części zamiennych do różnych roczników i wariantów Seicento – oferujemy m.in. elementy dla modeli z silnikiem 1.1 MPI, 1.1 SPI oraz 0.9. W naszym sklepie kupisz m.in.:
- pompę paliwa do Seicento z silnikiem 1.1 MPI,
- czujnik temperatury wody,
- termostat do Seicento 0.9,
- pasek rozrządu,
- kompletny rozrząd do Seicento,
- osłonę napędu rozrządu,
- przewody zapłonowe do Seicento,
- czujnik położenia wału Seicento.
Ponadto, oferujemy możliwość sprowadzenia części – jeśli w naszej ofercie aktualnie brak potrzebnych Ci elementów, zapraszamy do kontaktu!
Jak rozpoznać przyczyny awarii silnika Seicento?
Nie ignoruj niepokojących objawów ze strony silnika swojego Seicento – wcześnie wykryte i naprawione usterki uchronią Cię przed znacznie kosztowniejszym remontem jednostki napędowej! Jeśli:
- ciepły silnik gaśnie, pracuje nierównomiernie lub występują problemy z uruchomieniem silnika (bądź nie da się go wcale uruchomić) – najprawdopodobniej zepsuł się czujnik położenia wału w Seicento,
- obserwujesz wyraźnie wyższe spalanie na krótkich trasach, występuje problem z nagrzaniem wnętrza auta przy niskich temperaturach – doszło do usterki termostatu Seicento (w pozycji otwartej),
- wskaźnik temperatury silnika gwałtownie się podnosi, spod maski wydobywa się dym – masz do czynienia z usterką termostatu w pozycji zamkniętej,
- silnik w ogóle nie pracuje, gaśnie wkrótce po uruchomieniu lub występuje szarpanie silnika podczas jazdy oraz niepokojące dźwięki – prawdopodobnie doszło do awarii pompy paliwa w Seicento.
Wszystkie, wymienione wyżej usterki wymagają wymiany części – jeśli chcesz mieć pewność, że po naprawie jednostka napędowa będzie w pełni sprawna, postaw na elementy oryginalne. W naszej ofercie znajdziesz wszystkie, niezbędne podzespoły – od pompy paliwa aż po czujnik położenia wału Seicento.
Rozrząd Seicento – nie zaniedbuj regularnych wymian!
Lepiej nie ryzykować zerwania łańcucha czy paska rozrządu – powstałe w jego wyniku uszkodzenia silnika mogą być opłakane w skutkach. Z tego też względu, należy trzymać się zalecanych przez producenta interwałów wymian rozrządu w Seicento. W przypadku modeli z silnikiem 0.9, posiadających łańcuch rozrządu, na bezwzględną konieczność wymiany wskazują metaliczne dźwięki, dochodzące spod maski – zdaniem kierowców i mechaników, można się ich spodziewać już po przejechaniu 80 tys. km.
Modele Seicento 1.1 mają pasek rozrządu – w tym przypadku, brak łatwych do zaobserwowania objawów jego nadchodzącej awarii. Dlatego też należy trzymać się zaleceń producenta, według których wymianę paska rozrządu należy wykonywać po każdych 90 tys. km.
W naszej ofercie znajdziesz kompletne zestawy, kupisz również sam pasek rozrządu Seicento. Nie masz pewności, czy Twoje auto ma łańcuch, czy pasek rozrządu? Potrzebujesz pomocy w doborze części? Skontaktuj się z nami – wybierzemy odpowiednie podzespoły dla Twojego Seicento!