Zwroty i reklamacje

Jak zwrócić towar?

Jeśli towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić bez podawania przyczyny. Na odstąpienie od umowy masz 14 dni.

  1. W ciągu 14 dni od odebrania przesyłki powiadom nas o chęci zwrotu towaru. W tym celu możesz np. wypełnić formularz zwrotu lub Elektroniczny Formularz odstąpienia i odesłać go do nas razem ze zwracanym towarem na adres:

Partner Jarosław Pączyński, Władysław Puczka sp. j.
ul. Kościuszki 261, 40-690 Katowice 

  1. Jeśli do oświadczenia nie dołączyłeś towaru, odeślij go do nas w ciągu kolejnych 14 dni.
  2. W ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania zwrócimy Ci pieniądze.

Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

Prawo do odstąpienia od umowy na w/w zasadach przysługuje wyłącznie konsumentowi w rozumieniu art. 221 KC. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, skontaktuj się z nami.

Jak złożyć reklamację?

Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczany towar był najwyższej jakości. W przypadku stwierdzenia wady w ciągu dwóch lat od wydania towaru, możesz skorzystać z uprawnień przysługujących Ci z tytułu rękojmi.

Aby złożyć reklamację:

  1. Prześlij wadliwą rzecz wraz z żądaniem zawierającym reklamację oraz kopią paragonu/faktury VAT na nasz adres:

Partner Jarosław Pączyński, Władysław Puczka sp. j.
ul. Kościuszki 261, 40-690 Katowice 

Dokument powinien zawierać: Twoje imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, numer produktu, przyczynę reklamacji, datę zakupu, datę wystąpienia wady oraz żądanie.

  1. W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do zgłoszonej reklamacji.

Sprzedawane towary mogą być dodatkowo objęte gwarancją producenta lub dystrybutora.

Szczegółowe zasady zwrotów i reklamacji znajdziesz w regulaminie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl